Facilitator ili moderator, pitanje je sad?

Svakog dana učimo nešto novo - i treneri i učesnici – jedno od prvih pitanja učesnika na treningu koji je bio posvećen ulozi vođenju sastanaka i događaja je bilo: Koja je razlika između moderatora i fasilitatora? 


Sve više kompanija prepoznaje potrebu da njihovi zaposleni samostalno vode sastanke i događaje, sa manjim ili većim brojem učesnika. U nekim slučajevima ti zahtevi dolaze od ljudskih resursa, menadžera ili rukovodstva ali je i sve veći broj zaposlenih, koji sami žele da se dalje razvijaju i osamostaljuju.










Razlog je jednostavan – danas se podrazumeva da savremeni profesionalac demonstrira ove veštine na odgovarajući način. HR Team je održao trening Facilitacija i moderacija za partnere poslovne mreže NALED. Učili smo kroz simulaciju sastanaka, igru uloga i studije slučaja kako da primenimo tehnike i budemo uspešan facilitator ili moderator.


Više informacija o razlici uloge fasilitatora ili moderatora možete naći na našoj stranici Znanje za poneti.











Podelite ovo: